Photobucket

Isnin, 6 Disember 2010

saya sayang awak !

saya sanyang sangat dekat awak , awak sayang saya ? hmmmmm

saya cinta sangat dekat awak , awak cinta saya ? hmmmmm

saya suka dan cinta dekat awak , time first time kita jumpe :) aww aww (time too dekat gig , saya duduk sorang2 dekat satu bangku nie , dengan hujan renyai2 :)dan saya nampak awak dengan kawan awak , time too awak comel sangat ! kawan awak pon comel :) saya ingatkan nak tegur , tapi .... alahai~ segan plak kan :D )

sampai je dekat rumah , saya online FB (facebook) saya , lepas too saya jumpe fb kawan awak :)then saya add lah :) saya chat dan kenal2 dgn kawan awak :D semua lah kan , selang beberapa hari kenal dgn kawan awak , saya tanyer die , " awak , awak ada x FB kawan awak masa dekat gig too ? kawan awak plak bercakap " eh ada ada , kenapa ? awak minat die ehh " then saya plak bercakap " HAHAHA mana ada lah , just nak kenal2 je *padahal dah malu tahap gaban dah nie " kawan awak pulak berkata , "add lah die , just search ***** ***** ***** alahai~ panjang kan sedap kodd nama too<3<3<3 , lepas too saya pon search lah kan , time too saya tgk default awak tengan makan ketam , aduiii~ *time too dah lah lapar , die boleh bantai pakai default too plak -.- HAHAHAHAHHAHAHAHAHAH lepas too saya add awak , chat punyer chat , kenal punyer kenal , akhirnya lepak sama2 kan kan ? samapai skrg kita lepak HAHAHA

adeh ! penat lah nak refresh otak nie -.- sampai sini je boleh kan ? haaaa

jap jap ! tapi kenapa awak orang lain yg punyer ? aduiii spoil plak kat situ -.- *tunggu dan tunggu dan tunggu :)

saya sayang sangat dekat awak , nah ambik <3 saya nie , simpan dalam hati awak ehh ehh :) HAHAHAHAHHA entah apa aku mencarut nie , entah orang paham ke x apa aku tulis nie -.- *x de kerja carik kerja , buat cerita dah mcm karangan , kat sekolah x nak plak buat mcm nie -.- adehh~ kenapa kau nie pelik idris ? HAHAHA aku pelik kau kesah ? daaa HAHAHAHA

seriusly i love u A<3 :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan