Photobucket

Isnin, 4 April 2011

04.04.2011




comel right ? jujur lah comel kan ? HAHAHA , nama die hany *nama pun dah comel lagi lah muka die kan ? HAHAHAHA adui nak start dari mana pon aku tak tahu -.- adeh~ idea plssssssssssssssssssssss ! ah lantak pi lah , bukan nyer ramai pun baca blog nie , biase lah blog malia , bukan nyer best , kan ? HAHAHA okay kita start cerita pasal hany nie lah kay ? hany nie umur die 16 sama je macam aku :D wing wing , die tinggal dekat melaka , woooooooooooooooo jauh kan ? tapi dekat dengan hati aku awwww , ah sudah ! HAHAHA die nie baik , peramah , suara comel ohhhhh * lentok aku dengar suara kecik die too HAHAHA

INI CERITA HAPPY BHAI , CERITA SEDIH ? NIE CHECK BAWAH NIE :'(


okay cerita sedih nie terjadi pada hari bulan 04.april.2011 pada jam pukul 11.00p.m , kay citer die macam nie , aku putus kawan dengan die dowh :( TAMAT ! *sedih bangat dong :'(

Tiada ulasan:

Catat Ulasan