Photobucket

Rabu, 15 Disember 2010

shea lee

BHAHAHAHAHAHA time nie best siot , gelak2 dengan shea , jadi gila dgn shea , urghhh ! semua ada , pastu tibe2 shea buat drama plak , nangis tibe2 -.- sedih sebab kawan die buat hal katanya hmmmmmmmmm , kesian dowh , aku nak nangis , tapi x boleh , x de feel nak nangis , tapi si shea nie , perghhhhh die punyer feeling too , dalam dowh HAHAHAHAHHAHAHAHAHA bak kata adnan sempit " wa rempit2 jugak , tapi dalam hati ada taman " tapi kalau si shea nie plak " aku nie garang2 jugak , tapi touching tu lebih lebih dowh , bagaikan ada bunga bunga HAHAHAHHAHAHA " bodoh ! hmmmmmm dah2 aku main tibai je apa aku tulis nie , dah lambat nak pergi kubur cina act , yeah sorry botak , lambat ! byebye , nanti aku bagi link blog aku dekat kau yeah PANDA ! sumpah sayang kau !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan