Photobucket

Isnin, 26 Julai 2010

26.07.10

arhhhhhh(!)
ari nie adew best adew x best...
x best lagi bnyak daripada best
sial betol la ari nie
:((

BEST
-ari nie dapat ponteng sekolah wei,nyenyak kodd tidooo
HAHAHA
-aku tgk youjizz citer SORA AOI,MADISSON SCOOT,JULIANA ANVE perggghhh best gila babi lah
baik punyer(!)
-dapat bantai adek aku sbb kerek sngt,kan dah dpt burger tangan special satu
HAHAHA lain kali buat lagi ehhh
-dapat 500K chip dari uncle aku bhaiiii,HAHAHA bangge B-)
-dapat walls too walls dgn NABILA SAMSUHAR lame2


TAK BEST
-
x boleh kuar sbb kantoi ponteng
-duit belanje kne tarik
-motor dah x boleh bawak pgi sekolah
-gig dah dijarang kan oleh ibu
-dipakse baca buku oleh ayah
-ditumbuk oleh adek CILAKA(!)
-guitar aku rosak,BARBIE pnyer air,asl kau tumpah kat guitar aku
ppffftt(!)

arhhhhhh
dah cukup lah smpai sini aku tulis untuk ari nie
klau tulis pnjang2 buat sakit hati je
hishhhh
CILAKA(!)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan